Födelsedagsmiddag

Som jag sa förut så var vi i tisdags på födelsedagsmiddag hos min underbara mormor. Nu, äntligen, har jag fixat några av bilderna sedan dess - ibland är det tur att man börjar sent på dagen.



Pappa och en slumrande lillasyster



Jag kände mig lite kreativ vid middagen



Mina kära föräldrar



Och födelsedagsbarnet själv.

Som ni kanske märker så är bror min inte med på några bilder och det beror på att han råvägrade eftersom han precis hade vaknat, kl 4 på eftermiddagen, och kände sig ofräsch. Stackars liten..... Ha. Ni ska få se lite fler bilder på mormor sen men nu måste jag faktiskt göra mig i ordning för skolan. Äntligen fredag!! Trots att vi bara gått en dag känns det galet bra att veckan är slut. Hur ska jag stå ut i år?

Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Mormor är rolig hon.

2010-01-08 @ 10:52:06
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0