[fotoinlägg]

Gud, vilken märklig dag det har varit! Först sova till efter nio men ändå vara tröttare än då man ska upp vid sex. Sedan masa sig till skolan framåt tolv men inte börja förrän halv två. Och efter skolan bege sig mot jobbet och vara ute i snön och fota massa människor för att därefter komma hem vid halv nio och vara helt slut och inte förstå någonting. Jag känner mig verkligen helt förvirrad - jag förstår inte vad klockan är eller någonting. Allt är upp och ned. Jag tror jag går och lägger mig för det här kan inte vara nyttigt - men jäkligt kul var det på jobbet iaf! Imorrn är det upp med tuppen vid sex, den här gången, och sluta framåt fem - party!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jättefina bilder =D Snyggt ljus!

2010-01-14 @ 12:04:52
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0