Knas. Suck.

Sista lovdagen på sista jullovet någonsin. Fy. Detta borde ju då vara en dag som man verkligen tar vara på och gör underbar. Så ser det inte riktigt ut att bli idag för min kära dator bestämde sig för att den inte vill starta (det händer ibland) - suck. Så nu vet jag inte vad jag ska göra och paniklånar därmed fars dator för att kanske kolla lite mer på "True Blood" eller något. Jag som tänkte föra över en massa bilder men det får visst skjutas upp på obestämd tid. Vi får se hur datorn klarar sig så återkommer jag lite senare.

Och hur kunde klockan redan vara halv två?! Jag förstår ingenting...

Kommentarer
Postat av: Henrik Bergau

Ett tips är att göra back-up på allt det viktiga.. En dag så dör datorn helt och då blir allt 1000ggr krongligare att spara bilderna osv.

2010-01-06 @ 14:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0