Mix

Jag har ägnat morgonen åt att skapa ett miniportfolio bara för att jag inte har så mycket att göra (läs: massor jag borde göra men inget jag vill eller orkar göra). Tycker det blev snyggt och stilrent måste jag säga. Dessutom är jag glad att jag skrev mitt inlägg om vampyrer och blues igår - det är typ det enda smått vettiga jag skrivit på länge. Det är mer texter i den stilen jag ska försöka satsa på, när jag får tid såklart.

Gårdagskvällen spenderades först på Wollmars bar och sedan på en indiespelning i Hornstull. Tyvärr var jag förskräckligt trött, fattar dock inte varför eftersom hela dagen igår var slapp, så jag gick hem väldigt tidigt och slocknade på två röda. Det är märkligt det där med sömn; ju mindre man sover ju mer vill man sova men ju mer man sover dessto tröttare blir man. Inget stämmer!

I vilket fall. Idag ska jag försöka plugga, eller inte, och sen ska familjen iväg och spela badminton. Är nog bra för mig att träna lite då jag lagt det på is någon vecka eftersom jag haft ont i halsen. Får ta en mjukstart. Hoppas ni får en bra söndag så hörs vi senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0