Seems like a 28 mm

Som genom ett under fungerade min dator precis som vanligt då jag klev in i mitt rum efter två "True Blood"-avsnitt. Helknasigt. Han kanske bara var lite tjurig över att jag tvingat honom att back-upa så himla mycket. Jag blev glad iaf. Så glad att jag genast förde över bilderna och började redigera så här har ni några från promenaden. Måste säga att jag är riktigt nöjd med hur bilderna blev - tycker de blev snygga (mycket tack vare det korta skärpedjupet och ljuset tror jag). Eller? Är jag ute och cyklar nu igen?








Kommentarer
Postat av: Antonia

GUD VAD DUKTIG DU ÄR PÅ ATT FOTOGRAFERA! :D Känner att jag måste öva mer... Vad har du för kamera och objektiv? förresten, vill du vara med på min och min brors fototävling? tema såpbubblor! kram ;)

2010-01-06 @ 21:31:27
URL: http://willant.blogg.se/
Postat av: sadia

jättefina bilder!

2010-01-06 @ 22:10:23
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0