Skola&Jobb

Kom ganska nyligen hem från jobbmötet, och skolan innan dess såklart, och jag kommer att få jobba på Malmskillnadsgatan i morgon! Skämt åsido så jobbar jag på ett eventföretag som gör mobilspel för olika kick-offer och dylikt på företag och min uppgift imorrn blir att leka spion och stå just där. Det är verkligen världens roligaste jobb eftersom man får betalt för att springa omkring och leka, haha. Passar mig väldigt bra iaf, förutom om det är skitkallt, som det var förra gången, för då är det lite plågsamt.

Jag ska snart försöka göra lite läxor men jag satt och letade bilder och hittade denna - men vilken version är bäst? Jag gillar den med svart/vit bakgrund eftersom kvisten redan var i stort sett så och jag tycker det framhäver bären mer. Men den andra är också fin eftersom färgerna kompletterar varandra. Vad tycker ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0