Surprise - Del II

Jag kom nyss att tänka på att jag aldrig berättade vad det var för något jag hade fått från USA precis innan jul, se här, så nu är det verkligen på tiden. Förlåt att det tagit så pass lång tid för mig att ladda upp de här bilderna men jag skyller på sinnesförvirring. I vilket fall, ett par vet redan vad det är för något men nu får alla se...
Som ni kanske minns så använde en konstnär några av mina fotografier till att skapa två tavlor. Det han sedan gjorde var helt enkelt att han fedex:ade mig de två första printarna av dem samt ett litet kit av andra grejer som tack för att han fått använda mina bilder. Jag blev galet glad och även om jag ännu inte satt upp dem eller dyl. så antar jag att de inte borde ligga i en kartong resten av mitt liv. Eller vad tycker ni? Är det inte ashäftigt att ha tavlor målade av en själv eller är det bara konstigt?







Och förresten, appropå mitt förvirrande inlägg igår så verkar det vara sant och inte något min hjärna hittat på. Ingenting är ännu bestämt så jag kan inte säga så jättemycket mer än att det rör sig om ovanstående bilder (inte målningarna utan mina bilder) och ett tyskt band. Mer info kommer i framtiden ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

apropå att folk gillar dina bilder: jag vet inte om du är bekant med tumblr, men det är iallafall en sida där många har inspirationsbloggar med bilder de hittat, och man följer olika bloggar ungefär som på twitter. så det var väldigt kul att hitta en av dina bilder (http://www.flickr.com/photos/vaniljkringla/3912131418/) bland bloggarna jag följer! :)



här är bloggen: http://misswallflower.tumblr.com/

2010-01-02 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0