The Final Countdown

Nu är det verkligen nedräkning. Jag var inne i stan och fixade de sista grejerna idag och testat alla kläder och trixat. Sedan är det dags; imorgon tar jag studenten. Känns verkligen tråkigt att det kommer att regna hela dagen men jag kommer att ha så jävla kul ändå. Det förtjänar jag och det lovar jag att ha. Har också börjat på riktigt med att packa min resväska idag för på söndag inleds bussluffen. Allt känns på något sätt så overkligt just nu. Jag vet inte vad jag ska tycka om allting...


Kommentarer
Postat av: Ester

Äh vädret är skit samma när du väl står där, adrenalinet pumpar lika hårt för kroppen vet att man bara tar studenten en gång, och den gången är det all in och lite till ;) hoppas du får en underbar dag imorgon, hade velat vara där och skrika ut glädjen med er. puss sötis, stolt över dig att du klarade det med bravur (eller vad det heter..)

2010-06-11 @ 00:07:02
URL: http://estermacova.wordpress.com
Postat av: Linda

jag tog studenten i torsdags! Den lyckligaste dagen i mitt liv!

2010-06-12 @ 13:25:26
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0