Manikyr

Igår tog jag äntligen tag i min artonårspresent och fick mitt livs första manikyr. Måste säga att det var en trevlig upplevelse och man känner sig verkligen fräsch efteråt. Jag ville först ha något ljust nagellack men hon som fixade min naglar sa till mig att nej, jag skulle välja något färgglatt. Sagt och gjort valde jag ett rosaskimrande nagellack och jag kunde inte vara nöjdare. Riktigt snyggt blev det, även om man gick omkring och var som handikappad i en timme efteråt eftersom lacket skulle torka. Nu ska jag iväg och projekta lite. Solen skiner och ikväll är det final i Melodifestivalen. Ibland tycks livet ganska ljust trots allt!






Kommentarer
Postat av: johanna

Superfin blogg du har :D skulle du kunna hjälpa mig med en blogg design?

2010-03-13 @ 14:26:09
URL: http://fotowearbyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0