PreBilbaoPepp!

Hej och förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag känner mig lite trött och hängig så jag orkar inte riktigt sitta vid datorn just nu. Idag hade vi dock Bilbaomöte eftersom vi åker på utbytesresan på söndag. Det betyder att jag kommer bo hemma hos min spanska utbyteskamrat Itzii som ju även bodde hos mig under en vecka i februari. Jag fick också veta att vi utöver Bilbao, där vi kommer att bo, ska besöka...



...en havsfjord/naturreservat kallad Urdaibai



...staden Guernica/Gernika som är känd från...



...den här Picassotavlan som är gjord efter Spanska Inbördes kriget



...San Sebastian/Donostia som också är en stad i Baskien



...och dessutom få gå på det supercoola Guggenheimmuséet i Bilbao!

Just nu är jag så peppad på att åka, gud vad kul vi kommer att få! Om bara den här dumma förkylningen kunde gå över snart så är jag ready to go-go-go!!! Vill ni se en bild på Bilbao, förresten? Varsågod!


Nu ska jag se på Mästarnas Mästare och sen på House. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0