Presenterna.... ♥

Fan vilken skön och mysig födelsedag det har varit idag. Jag har spenderat den till stor del inomhus (det här slaskvädret är verkligen ingen favorit måste jag säga) och tittat på tre avsnitt av True Blood samt svarat på ovanligt många födelsedagsgratulationer (tack alla söta spanjorer, jag saknar er också!). Dessutom fick jag bästa födelsedagspresenterna någonsin. Mina föräldrar erkände att de gick mycket efter min önskelista eftersom jag bytte ett par av julklapparna men det blev ändå trevliga överraskningar - framför allt trodde jag inte alls att jag skulle få så mycket. Å, jag blir glad ända ut i fingerspetsarna. Min familj är verkligen den bästa och gulligaste någonsin. Dessutom visade det sig att min underbara spanjorska gjort en liten överraskning åt mig, mer om den längre ned...

Edit: Fick avbryta mitt i skrivandet av detta inlägg för att det ringde på dörren. Utanför stod Kelly och Anna (Emma kom lite senare) med värsta finaste tårtan och massa presenter. Gud, vilken chock jag fick! Jag hade aldrig trott att de skulle komma, jag blir så himla lycklig att jag har så fina vänner. Tack för att ni verkligen gjorde det här till världens bästa födelsedag!!! :)

Nu kommer bilderna (fler från släktfirandet kommer senare i veckan) :

 

Presenterna jag fick var alltså; En True Blood Säsong 1-box, Coco Chanel-filmen, en prenumeration på Språktidningen, en White Slim Angel-kamera (som var mailöverraskningen ni ser nedan), en jättefin klänning från H&M (som jag faktiskt kollade på i helgen men bestämde mig för att inte köpa) och matchande halsband samt en thékopp i glas som inte kom med på bilden.

 

 

 

 

 

Kelly och Anna hade gjort världens godaste tårta med alla mina favorit röda géle-godisar! :)

 

 

Och Kelly hade gjort en väska åt mig... Jag dog lite...

 

 

Och Anna gav mig världens största thékopp, min hand är med som jämförelse, vilket bara var för underbart - jag som älskar stora koppar!!

 

 

Och av Emma och Ida (som var sjuk och inte kunde komma) fick jag en Cocktailbok (YES!) och ett par jättefina, tvåfärgade strumpbyxor som jag letat efter jättelänge!!

 

Sammanfattat: Världens bästa födelsedag! Och imorrn drar jag till mitt landställe med hela gänget. Fan vad kul det ska bli!!!!

 

EDIT 2: Nu glömde jag ju helt bort att visa överraskningen! Så här var det. Min vän Hanna-Mia ringde mig för att säga grattis och precis i det ögonblicket stod jag och tittade ut genom mitt fönster. Under samtalet började jag ordna lite och flytta runt grejer på fönsterbläcket och när jag lyfter på min bok får jag en chock. Därunder ligger en lapp och en liten nyckelring. Plötsligt slår det mig. Min spanjorska hade tidigare under dagen frågat om jag hittat min present och jag var bara helt oförstående och svarade - present? vaddå? Hon hade alltså smygit dit den innan hon åkte i fredags! Och så råkar jag hitta den just idag!! Gud!! Jag blev så rörd och så glad. Min lilla spagge, vad jag saknar henne...

 


Kommentarer
Postat av: E M E L I E ♥ FOTO

fina saker du fick! :D

2010-03-06 @ 11:41:35
URL: http://eemeliethureson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0