Rockkarusellen

Så, nu har jag äntligen haft lite tid över att gå igenom alla bilder jag tog från Rockkarusellen förra veckan. Det känns fortfarande helt overkligt att min lilla lillebror har stått på en stor scen och nu ska åka till Uppsala och uppträda. Helt sjukt. Jag är så stolt.

(Har inte sparat om bilderna för nätet så de är lite blaskiga i färgerna)





Mina kompisar spelade ju också så jag fick några bilder på dem med.





Här nedan hade brorsans band precis vunnit tävlingen:



Och fick då köra lite extranummer...





Det är svårt att ta konsertbilder är min lärdom  av detta eftersom 1) Ljuset ändras hela tiden och man kan liksom inte behålla en inställning en längre tid 2) Det är mörkt och 3) Folk rör sig hela tiden och det i kombo med nr 2 gör det svårt att få skarpa bilder utan ISO 1000 000... Krävs nog lite övning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0