Everything dies.

Nu är solen väldigt mycket på nedgång utanför mitt fönster. Bara några få strimmar når in i mitt rum nu och träden utanför mitt fönster har blivit nästan helt kala - bara några få tappra löv klamrar sig fortfarande fast. Snart kommer mörkret att äta upp oss. Annat var det för någon vecka sen här i Uppsala. Då var alla träden härligt guldgula, apelsinorangea och vinteräppelsröda och solen sken länge och starkt. Synd att allting försvinner så fort. Man hinner ju precis börja uppskatta det innan allt vackert är borta. Här får ni i alla fall lite bilder på hur det såg ut på Gamla Kyrkogården i Uppsala som jag cyklar igenom på väg till skolan. Var det inte fantastiskt?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0