TB-day and let's drink away!

Jag och mina vänner i Uppsala har under hösten haft väldans många trevliga temakvällar och här kommer lite bilder från två utav dem.



För några veckor sedan hade vi en hel True Blood-dag då vi såg (nästan) hela tredje säsongen.



Det var fantastiskt trevligt och det är liksom omöjligt att tröttna på den serien.



Dagen till ära gjorde Sara också några fantastiskt fina Bloody Mary's som såg precis ut som True Blood. Tyvärr föll de mig verkligen inte i smaken och jag fick kämpa mig igenom den.



Rebecka däremot älskade dem och levde sig också in i skräckstämningen på sitt eget lilla vis.



En annan kväll, inte så långt där efter, hade vi drinkkväll hemma hos mig. Vi hade förberett jättefina Strawberry Daquiris, Mojitos och diverse annat gott.



Alla var väldigt fina och uppiffade då vi sippade drinkar. Trots det ser vi lite småstela ut på bilden ovan. Eller är det bara jag?





Rebecka hade för övrigt typ världens finaste halsband. Vill ha!



Så avslutades en himla trevlig kväll. Jag älskar verkligen våra temakvällar och vi måste ha några fler snart igen. Eller vad sägs?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

MÅSTE var ordet! :D

2010-11-24 @ 00:19:10
Postat av: sara

Ja, såklart! En Disney med Prinsessan & grodan och Förtrollad. Och en Pingu Zone-kväll också, med den på repeat och högsta volym!

2010-11-24 @ 13:39:19
Postat av: Rebecka

BÄSTA HITTILS (minus pinguzone)

2010-11-24 @ 15:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0