Värmland

Jahapp, då var det dags för tentaplugg igen. Eftersom vi innan förra tentan var på Saras landställe och pluggade och det faktiskt gick så bra för alla på den tentan tänkte vi att vi kör favorit i repris. Så tidigt i morgon bitti så tar jag, Sara, Malin och Rebecka våra väskor och roadtrippar upp till mitt landställe i Värmland. Det ska bli sjukt najs och förhoppningsvis kommer jag kunna lugna ned min stressade hjärna lite efter det här. Hoppas bara att snöstormen inte blir så illa som SMHI försöker få oss att tro för då vet jag inte hur det ska gå med allt.



Såhär såg det ut när jag, Emma, Ida, Anna och Kelly var i Värmland i vintras. Hoppas på lite mindre snö nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0