Det är dags att konsumera!

Imorgon kommer Rebecka ned till Stockholm från Uppsala för att shoppa och fika i stan med mig och Sara. Därmed är det dags för mig att faktiskt ta mig i kragen och köpa ett par nya höst/vinterskor. Jag vågar knappt tänka på senaste gången jag faktiskt köpte ett par riktiga skor men det är nog minst tre år sedan. Så det är lugnt dags för en uppdatering. Det är bara det att jag har så himla svårt att välja. Jag tror jag vill ha någon av de nedanstående men alla är ju så fina! Vilket par ska jag ta?



1. Skopunkten - 349:- (skinnimitation)
2. Eurosko - 995:- (äkta skinn)
3. Skopunkten - 399:- (skinnimitation)
4. Din sko - 399:- (skinnimitation)
5. Din sko - 799:- (äkta skinn)
6. Nilson - 999:- (äkta skinn)

Om jag har tur kommer jag kanske hem med ett par jeans och en kofta också. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0