Fantomen på Operan

Helt plötsligt när jag satt och såg på tv idag fick jag en jättestark längtan att se "Fantomen på Operan" (filmen från 2004) men eftersom den är i Uppsala och jag i Stockholm fick jag nöja mig med att sitta och titta på Youtubeklipp. Alltså, herregud vad bra den är. Jag hade helt glömt att det var så fantastisk. Visst att den tilltalar mig eftersom 1) Jag älskar musikaler 2) Jag är frankofil och den utspelar sig på operan i Paris och 3) Jag är väldigt svag för pampiga, storslagna saker men även om man skalar bort allt det så kan man inte säga att det inte är en helt fantastisk film med sjukt vackra kulisser och kostymer och den underbaraste sång man kan tänka sig. Så här får ni ett klipp och njut utav det och gå sen och hyr filmen. Jag lovar att ni inte kommer att ångra er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0