förlåtförattjagfinnsochalltdetdär

Hej och förlåt. Just nu är jag verkligen jättemegaultrasuperdupersämst på att uppdatera. Men det är ju min dators fel. Jag har, äntligen!, lyckats få ut alla filer, blåsa ur hela datorn, ominstallera den (vilket krävde ett utskruvande av hårddisken bland mycket annat) och nu fungerar den igen. Eller det är just det. Den fungerar men det är lite som om den drivs av konstgjord andning och förlorat förmågan att själv orka dra in luften. Med andra ord - den är lite konstig. Den ser annorlunda ut och den vill inte riktigt vara med och leka. Så jag sitter just nu och överväger ifall jag borde satsa tusen spänn på att köpa windows 7 som med stor sannolikhet kommer att fungera bättre. Jag tror nästan jag måste göra det. Men tusen spänn svider lite just nu eftersom det dels snart är månadsslut och dels för att jag hittade de perfekta kängorna - fast de kostade härliga elvahundra kronor. Så jag överväger lite till. Detta betyder i vilket fall att jag inte orkar föra över bilder/dokument/någonting till datorn eftersom allting snart ska bort igen och det gör att jag inte har så mycket att ladda upp här. Däremot fotar jag en del så bilder ni kan se fram emot i framtiden är (dvs. saker jag gjort förra veckan men inte hunnit visa er ännu):
1) True Blood-maratondag med Bloody Marys, 2) Drinkkväll i mitt rum, 3) Höstpromenad på Gamla Kyrkogården, 4) Långbad med massor av ljus. Ni får bara ha lite mer tålamod :)

Kommentarer
Postat av: annA

Skulle vilja inbjuda dig till min lilla webshop, "Me clothes and purses"! Det är en liten webshop till bredden fylld med rosetter, börsar, tygpåsar, kjolar, klänningar, ringar m.m. som jag skapat. (: Välkommen välkommen!



kram kram /annA



2010-10-19 @ 14:15:25
URL: http://www.meclothesandpurses.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0