Jag? Spontan?



Jag, Ida och Kelly på Emmaboda i somras

Idag var det stora bidragsdagen (eller löningsdag om man nu har en sådan inkomst) så jag kände mig rik och lycklig. Så när min vän Ida ringde och berättade att Emmaboda släppt massa rabbatterade biljetter så bestämde vi oss för att slå till direkt. 645:-/styck fick vi biljetterna för vilket känns som ett sjukt rimligt pris med tanke på att det kostar 1000:- till fullpris. Och om vi nu inte kan åka kan man ju alltid sälja dem vidare senare. Men just nu är jag bara galet glad och sitter och tittar igenom alla Emmabodabilder från i somras. ÅÅh, sommaren kom nu! Nej, nu måste jag nog dricka lite mer té. Godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: LINA

gillar din design , super snygg

2010-10-26 @ 20:13:43
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan hejsan ♥ Jag ville bara berätta att nu är det sista chansen tills jag ska skapa en kärleksnovellsamling som skolprojekt! I detta projekt får precis alla vara med och bidra med en kärleksberättelse, ja precis alla som gillar att skriva! Tillsammans vill jag skapa sveriges allra finaste kärleksbok någonsin, så om du tycker att det låter intressant så får du hemskt gärna kika vidare på min blogg. Kanske har du redan en novell du gärna skulle vilja ha med, eller kanske så skulle du vilja skriva en berättelse tills 1 november (deadline). Hur som helst, ha en fin kväll ♥

2010-10-26 @ 20:40:47
URL: http://omkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0