Sushi ♥ Macaroons

Kom precis hem från mysigaste lunchen med min vän Felicia och hennes mamma. Vi åkte och köpte sushi på ett svenskt sushiställe i Midsommarkransen, tog med oss lite take-away-kaffe därifrån och avslutade på ett konditori med sockervaddsrosa macaroons. Det här gjorde verkligen min dag! Det var så trevligt att bara sitta och prata om allt och inget och äta så himla gott samtidigt. Fick en härlig promenad i det fina, men sjukt kalla, vädret också på vägen hem. Nu borde jag plugga datorlingvistik och typologi men känner jag mig själv rätt kommer jag nog bara kolla på Glee. Äsch, det är sånt som händer!



Macaroonsen på bilden är visserligen från Bussluffen i somras då vi var i Paris men de vi åt idag var nästan lika fina :)

Kommentarer
Postat av: Ester

åååååh mysigt :D

2010-10-21 @ 21:45:07
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0