W7



I morse gav jag upp. Jag sa, nej tack och nu får det fasiken vara nog. Så jag langade upp härliga tolvhundra kronor ur min stackars plånbok och köpte windows 7. Nu ska det vara slut med allt vad krångel heter (som vista ju visat sig vara expert på att fixa) och nu är det dags för något som fungerar. Och än så länge verkar det faktiskt göra det. Ominstallationen gick oerhört smärtfritt och här sitter jag nu och är lite löjligt lycklig över min dator som känns som ny igen. Helt fantastiskt. Ska bara installera en massa program då och sen ska det bloggas! :)

Kommentarer
Postat av: Ester

Tjabbatjenahallå!

alltså jag tänker egentligen inget alls, något kul, kanske mer åt höst och vinter hållet just nu.. om du skulle få en snilleblixt så hojta till, min hjärna har lagt av :) hoppas du har det bra där borta, när kommer du hit igen. vore kul att hinna träffa dig, ha en liten tjejkväll hos mig :)

2010-10-19 @ 22:14:11
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0