You can't always get what you want (but you can always dream about it)

Om jag fick precis som jag ville idag skulle jag...



... se ut precis som Taylor Momsen ser ut ovan. Såååå fint hår, halsband, klänning, solglasögon, hatt. ALLT!



... ha den fantastiska Alexaväskan hängandes över axeln med precis det här innehållet.



... låtsas att jag faktiskt rökt en cigarett i mitt liv bara för att få ha de här sjukt fina cigaretterna i min jackficka. (Viktigt att påpeka är att jag avskyr alla sorter av rökning och är stor förespråkare för att man aldrig ska röka, jag tyckte bara att det var en fin bild med ett fint innehåll. Vi kan ju låtsas att det är chokladcigaretter)



... ha den här otroliga tatueringen och visa upp den för precis alla.



... ha de här böckerna ståendes i bokhyllan och bara dra fingrarna över ryggarna på dem och veta att jag har timmar av läsning framför mig.



... vilja att min kalender var såhär färggrann och vacker och ha inplanerade saker som "baka kakor" och "boka resa" och inte "datorlingvistik 12:00 - 14:00".



... gå runt i det regniga höstvädret i världens finaste Doc Martens och känna att det gör inget om det regnar för mina fötter förblir torra oavsett.

Så, vad skulle ni vilja ha om ni fick precis som ni ville idag?
Bild: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0