Kungen av Kungsan

Idag börjar jag inte förrän klockan två, gud jag börjar vänja mig vid sovmornar, men eftersom jag faktiskt tänkte vara duktig så gick jag upp redan vid nio för att köra mitt första yogapass på länge. Eller, det var det jag hade tänkt göra i alla fall för när jag vaknade hade jag ont i halsen (det har varit på gång ett tag) och jag hörde min gamla gympalärares röst i mitt huvud. "Om du tränar med halsont kan du få ärr på hjärtat!!" (applicera valfri spökröst på det). Så jag tror faktiskt inte jag vågar träna - jag kan ju alltid plugga! Nåja...

Update: Äsch, jag behöver verkligen röra på mig så jag körde ett 45-minuterspass åtminstone. Det var skönt men å-så-jobbigt!

Så varför inte ladda upp lite bilder? Min brors band (Monoskons) hade spelning i Kungsträdgården under Ung08-festivalen (i början av augusti) och såklart var hela familjen, släkt och vänner på plats för att skrika ikapp lite och höja medelåldern på publiken med sådär tio år.



Vi stod rätt långt bak så jag fick tyvärr inte så bra bilder på bandet men där framme är de i alla fall



Min vän Milla var också med för att titta på lillbrorsan



Katrin hade kameran i högsta hugg!





Lillsyrran var där med sina kompisar och de hade gått loss på alla tälten och hade fejktatueringar och pins mest överallt. Jag var lite tveksam men hon såg så glad ut - vad ska man säga :)



Sen gick vi alla, nästan, och åt på Jimmy's Steakhouse men det var visst väldans mörkt där inne för jag verkar inte ha tagit så många bilder alls och de jag lyckats ta blev galet suddiga. Men en får ni se i vilket fall. Måste dock säga att jag var lite besviken på maten, mina revbenssjpäll var rätt smaklösa och torra. Hrm...

Kommentarer
Postat av: Ida we

Roligt det ser ut! :)

2010-09-10 @ 23:20:12
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0