Born this way? Naa...

Å, herregud. Jag var inne på El Periódicos hemsida nyss för att försöka hitta någon artikel att skriva ett referat om till en spanskauppgift. Då råkade jag snubbla över Lady Gagas nya video som visst inte nått YouTube ännu. Jag är mållös. Jag vet inte vad jag ska säga. Hon måste ha blivit galen. På riktigt. Det här var ju... helt sjukt. Jag. Gud! Fast jag gillar början och slutet med hela V-känslan och enhörningen. Resten är bara... sjukt. Helt sjukt. Nej, ni måste titta själva! Titta nu!!!



Psst... Och vaddå born this way? Hon har ju typ fixat om hela sitt yttre med axlarna och kindbenen och gud vet allt. Lite dubiöst om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Linnea

var med och tävla om en bloggsvars inbjudan på min blogg :D delar ut vinnaren i mon

2011-03-06 @ 18:58:45
URL: http://enlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0