Om i söndags, igår och idag





Okej, det här hände faktiskt i söndags så jag antar att jag borde skämmas lite men tiden går ju så fort! (för att referera till tidigare inlägg). Då åt jag iaf frukost i morgonsolen, jag åt mer än bara juice men eftersom yoghurt inte ser så aptitligt ut så avhöll jag mig från att fotografera det. Efter en promenad i skogen med mamma så åkte familjen, minus min bror som fortfarande sov, in till Gamla Stan. Där strosade vi runt lite och tittade i affärer, okej Therese (lillasyster och på bilden ovan) gjorde det, och åt Ben&Jerry's i deras butik där. Jag tog NewYorkSuperFudgeChunk+StrawberryCheesecake och syrran NewYork...+PhishFood. Mmm!

Igår var jag på studentskiva igen men den här gången på Clustret vid Södermälarstrand. Det var min vän Mimmi som dagen till ära firades, och hennes vänner också, och det var mycket folk, mycket dans men inte så bra DJ. Jag och Sara drog faktiskt hem tidigt, vilket var skönt eftersom jag inte alls är trött idag, medan Ida och Felli stannade kvar och hur länge det vet bara dem.

Nej, nu måste jag gå hemifrån om jag ska hinna till skolan. Det är ju Valborg idag så förhoppningsvis hittar jag på något najs ikväll, som inte involverar fjortisfylla på smuggelsprit i Älvsjö, och hinner kanske också förbi Kungsan en sväng å fotar lite körsbärsträd (för övrigt svårt ord att uttala). Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0