Om en plats i solen



Jag har hittat ett nytt program som jag verkligen gillar; brittiska "A Place in the Sun". På otippade TV8 sänds detta mysiga program mellan halv elva och halv tolv varje vardag. Jag vet inte vad det är som gör att jag gillar det så mycket men det är något fint i att par med låg budget till slut hittar sina drömhus i solen. Man blir själv sugen på att flytta till utomlands och slå sig till ro i någon liten by - har jag blivit gammal redan? I vilket fall - har du inte sett det så titta lite och dröm dig bort till solen. Eller som Lily Allen sjunger i låten "Who'd Have Known";

   Said tomorrow would be fun
   We can watch A Place In The Sun
   I didn't know where this was going
   When you kissed me

Kommentarer
Postat av: Elin

JAA! Jag tittar på det varje morgon när jag äter frukost, det är så himla gulligt!

2009-08-21 @ 13:18:58
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0