The Imaginarium of Doctor Parnassus - Del II

Jisses vad jag bloggar idag men det blir nog sista inlägget för snart ska jag på bio med Felli och Kelly för att se "The Imaginarium of Dr Parnassus". Gud, vad jag har väntat på den filmen (jag skrev ju om den tidigare i höstas). Den skulle ju ursprungligen haft premiär i oktober men den sköts upp av diverse, för mig okända, anledningar. I vilket fall så blev det Heath's sista film eftersom han dog halvvägs genom inspelningen. Detta har uppenbarligen smidigt lösts av att Johnny Depp, Colin Farrell och Jude Law tar över hans roll - så bra att DN's recensent skrev att han inte förstod vad som skulle ha hänt om han inte dött. Jag ser så fram emot att se det och hoppas att filmen uppfyller mina förväntningar om något alldeles magiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0