Om mitt uppehåll

Som jag tidigare sa så kraschade min dator och min lust att fotografera var totalt bortblåst. Men, eftersom jag uppenbarligen är lite teknisk så, jag lyckades skruva ut min hårddisk, rädda allting, omformatera hela datorn för att sedan skruva tillbaka hårddisken igen och föra över alla filerna. Så nu fungerar min dator och allting, utom några program, finns på datorn. Det var svettigt men jag är så stolt över mig själv :)

Men för en liten snabb update på vad som hänt sedan jag kom hem från tågluffen;
   Torsdag: Uppackning och på kvällen träffade jag Fia, Petra, Danni, Milla, Ida, Sara och David vid Långsjön och myste och käkade lite efterrätt
   Fredag: På dagen badade jag i Långsjön med Emil, Jonas, Fia, Danni, Petra och Milla. På kvällen gick jag på bio med alla Abrashgrabbar plus Ida och Sara och såg "Transformers; Rise of the Fallen" som var över förväntan men kanske inte superbra och framförallt väldigt lång. Slutade inte förrän vid 00:00.
   Lördag: Var hemma och solade samt hade familje-musik-kväll med LP-skivor och godis.
   Söndag: På dagen fixade jag med min dator och på kvällen var jag hos Milla med Isak och såg på Twilight samt åt chokladdoppad frukt :)
   Måndag: Jag badade i Saras pool med Fia och Ida och åt vattenmelon och vindruvor tills jag höll på att spricka. Lite senare färgade jag Fellis hår, såg på en halv Harry Potter-film (den femte), cyklade upp och bytte den, eftersom den hackade så mycket att det inte gick att se på den, och cyklade sedan tillbaka och såg klart den
   Tisdag: Badade med Milla och hennes mor plus en familjevän och hans dotter, picknickade i hennes trädgård med glass och varma jordgubbar samt käkade middag där och sedan drog vi till Långsjön med Ida, Fia och Lisa för att bada och grilla godis - men det blev inte av och vi begav oss till Fia för att spela lite sällskapsspel och äta ogrillat godis.

En hel del har jag gjort fast egentligen kanske inte så mycket. Mysigt har det varit i varje fall och det är väl det som räknas :). Och så snart Arvid skickar mig bilderna som jag har på hans dator (massor från tågluffen som jag trodde jag hade på mitt USB-minne men sen kraschade det också - vad är det här?! - så han har min backup) så kan jag börja ladda upp mina bilder från den underbara tågluffen som jag inte kommer att glömma på väldigt, väldigt länge.

Det var min lilla update och förhoppningsvid får ni snart se bilder. På lördag drar jag dock till mitt kära Värmland så  vi får se hur det blir med internet under den tiden. Men så länge :) Puss på er <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0