Om att vi får vad vi förtjänar

Så, imorgon är det äntligen dags. Efter ett helt års slitgöra med läxor och prov och uppsatser ska man få det man förtjänar; sommarlov. Det är egentligen helt sjukt att det här året, eller snarare de senaste tre åren, har gått så fort. Just i detta ögonblick är min bror på niornas bal men det känns som om det var nyss jag var på väg dit med min skräddarsydda klänning. Det är vrekligen märkligt att tiden går så fort. Det gör mig lite nervös. Nu är det bara ett år kvar och sedan tar jag studenten. Hur har jag blivit så här stor? Jag var ju nyss liten och nu är jag arton, har röstat, går på krogen och står i bostadskö. Kan någon bara trycka på paus en stund så jag hinner komma ikapp? Det är läskigt men jag antar att alla känner så. Att det är normalt. Så jag ska vara normal och gå till skolan imorrn och sen på lördag är det ju tågluff som står på schemat. Gud. Men det ska bli häftigt. Det sista sommarlovet i mitt liv ska bli bra. Önska mig lycka till med betygen och ha ett jäkligt bra sommarlov. Men oroa er inte - jag kommer inte ta sommarlov från bloggen. Vi hörs snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0