Om operation Dagsverke



Äntligen hemma. Det är skönt att sluta tidigt även om jag egentligen borde vara ute och skramla bössor till Operation Dagsverke nu. Antar att en donerad 50-lapp funkar också. Funderar lite på vad jag ska göra eftersom jag blivit så skoltrött och inte orkar plugga längre. Skulle kunna gå ut och ta en fotopromenad för att plåta lite blommor innan alla har blommat över - men det är inte så fint väder. Skulle kunna sätta mig framför TVn och se på "Det levande slottet" från Hayao-boxen jag fick av Kelly men inte hunnit se ännu. Eller så skulle jag faktiskt kunna plugga lite. Kanske kör en kombo. Okej, antar att intresseklubben dör nu men i vilket fall som helst kände jag för att uppdatera. Och lägga upp bilden ovan. Och då måste man ju ha en liten text under. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0