New Moon

Okej, jag kan inte säga alltför mycket om filmen, i risk för att avslöja något, förutom att jag inte håller med alla fjantiga, sågande recensenter som endast ger högt betyg till det svåra och oförståbara och oh-så-kulturella. Jag gillade verkligen filmen och de följde boken riktigt bra. Jag är impad. Men sen, alla dessa sexiga män utan tröja som svischar förbi på bioduken stup i kvarten. De borde installera syrgastuber bredvid säterna och ha ambulanspersonal redo då flickorna börjar svimma. Alla vet ju redan att Edward/Rob Pattinson är snygg men Jacob/Taylor Lautner..? Jag har promotat detta förut och förut men det tåls att sägas igen. Den magen, ryggen..! Man kan förstå att han är fett stolt över att ha biffat upp sig 14 (?) kilo. SOS, kvinnor i nöd! Nåväl, (ja, jag sa det igen) jag måste se den igen!!!


Kommentarer
Postat av: Ester

JAG VET! Det var helt galet vad heta de båda pojkarna är... och ja! VI måste verkligen se filmen igen, tillsammans <3

2009-11-21 @ 13:00:46
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0