Drömtjuvar

I natt hände det igen. Jag låg och läste lite på kvällen, såsom jag alltid gör, och började känna mig lite trött så jag lade ifrån mig boken och tänkte att jag bara skulle blunda lite. Plötsligt ryckte jag till och vad hände då? Jo, klockan var kvart i sju och jag var tvungen att gå upp. Det här börjar verkligen gå mig på nerverna. Mina drömmar och min sömn tycks ha blivit stulna av några slags drömtjuvar de senaste nätterna. Jag har en teori om att de smyger in något i boken som gör mig trött och sen när jag blunder springer de in i mitt öra och tar hela min sömn ifrån mig. Det är inte rättvist och jag är nära en nervsammanbrott. Så, snälla drömtjuvar. Om ni läser det här så snälla, stjäl inte min sömn i natt igen. Det är allt jag ber om. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0