Twilight/New Moon - filmnatt

Det häftigaste någonsin hände precis. Jag kom hem från skolan och kollade lite bloggar, som vanligt, och helt plötsligt dyker ett inlägg upp på Elins blogg om att biljetter precis släppts till Twilight/New Moon-kvällen. För er som inte vet vad det är så är det så att nya filmen i Twilight-serien har premiär den 20:e november och därmed har SF fixat en helkväll med start den 19:e med första filmen och precis vid midnatt slås andra filmen på (med lite tävlingar och sånt mellan filmerna). Jag går i vilket fall in på SF, i fullständig eufori och panik över att biljetterna kanske är slut, och ser att några biljetter finns kvar men NEJ, bara längst ut och singelbiljetter kvar i innerstadsbiograferna. Till min räddning ser jag att Heron har biljetter också så jag går in och ser BAM: fyra biljetter kvar, ganska bra i mitten och inte på kanten. Panik! Vad ska jag göra?! Jag sms:ar i panik till de fyra första jag kan komma på som pratat om Twilight nyligen och får tillbaka aningen förrvirrade men positiva svar (samtidigt som jag har ångest över att bokningstiden går ut efter två minuter och då kan någon ha snott platserna). Jag trixar snabbt som attan med min bank och får fram pengar till att betala allas biljetter och - det är bokat! Jag kan knappt tro det. Det är såååå häftigt. Fatta att vi kommer att typ vara bland de första i Sverige och världen som får de filmen. Jag är i extas. Det är heeelt sjukt!! Jag struntar fullständigt i att vi har skolan dagen efter - det här är lycka!!!! Å, låt dagen komma snart så att jag får gå!!!


Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Fan vad nice :D I malmö?

2009-10-21 @ 22:56:45
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0