Jusste...

Det har blivit väldigt mycket utgång på senaste tiden; i förrgår, igår, idag (?), imorrm (!), och det blandat med att jag på något sätt ska lyckas packa ned mitt rum och liv i flyttkartonger gör det svårt att finna tid för att fotografera. De här bilderna tog jag alltså lite tidigare i sommar när jag kom på att det vore spännande att pröva att fotografera med systemkameran genom titthålet på min analoga kamera. Ja, spännande var det väl men så bra resultat vet jag inte om det blev.

Måste bara nämna att jag och min kära Kelly käkade världens godaste brunch igår. Medan jag, avancerat nog, blandade pulver med vatten, skapade våffelsmet av det och därefter hällde det i våffeljärnet, så gjorde Kelly underverk. Hon stekte två timjanomeletter, gjorde en bruchetta (typ, tomat med vitvinsvinäger och balsamvinäger i alla fall) och värmde på lite surdegsbröd med vitlök. Därefter slog vi oss ned framför tv:n och tittade på ett Laguna Beach-maraton. Så sjukt mysigt och så sjukt mycket har jag nog inte ätit på... någonsin. Men det var nog bra för efter utgången igår natt (idag natt?) så hade det nog gått illa utan den maten i magen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0