Moleskine

Idag utnyttjade jag äntligen mitt presentkort på Papercutshop på Krukmakargatan (typ världens bästa affär om man är en bok- och dvdboxälskare som jag, de har allt!) som jag fick av underbara Felicia i studentpresent. Av det köpte jag världens finaste guidebok till Barcelona. Men det är inte som vilken guidebok som helst. För det första är det en helt fantastisk Moleskine-guidebok och bara det hade räckt för att göra mig lycklig ända in i själen. Dessutom så är det en guidebok man skriver själv; man fyller i favoritsmultronställena, bästa restaurangerna, finaste boutiquerna osv. Allting är upp till den som äger den att skriva i och det tänker jag sannerligen göra. Den här boken ska få följa med mig på alla äventyr i Barcelonas gränder. Å, detta är nog det bästa jag köpt på länge. Och är den inte jättefin så säg!?







Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej gud, vilken fin idé!

Och Barcelona är ju en så sanslöst underbar stad!

2011-01-02 @ 20:50:43
URL: http://litesocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0