Stress



Väldigt chill eftermiddag men för det lär jag ju få sota senare ikväll. När jag och Kells var på väg hem från skolan kom vi på att det ju var Fettisdagen (Fet-tisdag eller Fettis-dag, förresten?) så vi köpte varsin semla och en ask med géléhjärtan (som är bådas favoritgodis) och slog oss ned för att se en timme av "That 70's Show". Helt sjukt najs var det att bara varva ned. Men nu känner jag mig fett onyttig och funderar på att köra ett cykelpass efter middagen trots att jag har lite ont i halsen. Får se hur jag gör. Dessutom måste jag verkligen ta tag i pluggandet eftersom min utbytesstudent kommer på fredag. Gud, hur ska jag hinna med allting?! Förlåt, gissar att intresseklubben sprängs nu men jag behövde få det ur mig. Stress, denna evinnerliga stress. Är sjuk avis på min käre vän Ester som just nu befinner sig på en fyramånadersresa i Asien. Gå in på hennes blogg och bli avis ni med. Men nu måste jag plugga. Tjing!

Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Sv: Kan du inte logga in på msn, så skickar jag bilderna där? (Annars måste jag skicka fyra olika mail, föratt dem tar så stor plats bilderna.

2010-02-16 @ 19:05:19
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0