500 Dagar av Sommar

"Igår såg jag en sjukt bra film!" Det är det inte ofta man hör folk säga och på allvar verkligen mena det. Men så sa jag till min vän Kells igår och jag menar det verkligen. Min syster hade nämligen fått familjen att hyra "500 Days of Summer" som jag länge velat se men aldrig riktigt lyckas få det att bli av. Nu blev det av. Det var kärlek. Filmen var som en blandning av "Amélie från Montmartre" och serien "Pushing Daisies". Det var något slags magiskt över den och så snart den var slut kände jag att jag nog ville se den igen. Tyvärr hade jag inte tid med det då men det ska jag verkligen göra. Och det borde ni också!




















Alla bilder kommer härifrån och sågs av mig först på Sandra/NioTillFem's blogg.

Kommentarer
Postat av: E M E L I E ♥ FOTO

SV: så lite så :D

va bra!

2010-03-07 @ 12:35:25
URL: http://eemeliethureson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0