El Escritorio

Mitt skrivbord, på datorn alltså, är för mig en slags klippbok av saker jag sparat för att komma ihåg innan jag vet var eller om jag ska sortera in dem i mina övriga mappar.

Där kan man hitta skärmdumpar från olika program jag strömmat. Som ex. The Vampire Diaries





Eller bilder på söta saker jag sett online - tyvärr vet jag inte var...



Uttdrag från konversationer jag haft och som på något sätt varit minnesvärda



Små saker jag känner att jag måste komma ihåg och testa





Det kan även finnas bilder som jag tagit, glömt bort och sen uppmärksammat igen via en liten widget jag har som hela tiden visar bilder. De kan innehålla god mat exempelvis...



Såklart finns även skärmdumpar på saker jag vill konsumera





Och såklart även blandat jox och drömmar...



Haha, okej, jag vet inte hur intressant det här var egentligen men det kändes lite kul att göra det. Vill ni nu se skrivbordet i sin helhet? Såklart får ni det. Bakgrundsbilden är tagen av mig på sommarseglingen jag och några vänner gjorde. Syns det att jag älskar listor förresten?


Kommentarer
Postat av: Kellz

Om man kollar riktigt noga på matbilden så ser det ut som mitt köksbord under talriken - varför kan jag inte erinra mig om denna till synes festliga måltid??

2010-03-11 @ 00:02:14
URL: http://rymdlax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0