Mmm... McDonald's...

Nu borde väl det här inlägget publicerats för tre veckor sedan men... Bättre sent än aldrig! När man fyller år i familjen Mark har vi som tradition att man får bestämma vilken middag som ska ätas. Nu minns jag märkligt nog inte vad jag bestämde (tror att det var lax eller kycklingwok) men min systers val är svårt att glömma. Hon fick välja vad hon ville i hela världen och vad valde hon? McDonald's. Helt otroligt - så går det alltså för teve-generationen. Men men, hon fick som hon ville. :) Längst ned ser ni min tallrik, just nu måste jag erkänna att det inte skulle sitta alltför fel. Men jag har fått min beskärda del av Donken det här lovet så jag ska nog skippa det...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0