Fin.



Foto: här

Vet ni, det är helt otroligt men nu har jag ingenting mer i skolan. Inga fler prov, inga fler uppsatser, inga fler inlämningar, bara några få lektioner och sen är det studenten. Det är faktiskt slut. Vad märkligt det känns. Gymnasiet har liksom flugit förbi och det känns som om det var igår jag tog mitt första kliv in i Södra Latins slottsliknande byggnad. Snart tar jag mitt sista kliv ut ur den och sen är det dags att ta klivet in på universitetet. Är jag redo? Jag vet inte än men jag antar att jag måste vara det. Förresten, vem är någonsin redo? Det får bli som det blir och jag får låta mig svepas med. För ut måste jag ändå och snart är det dags. Jag önskar bara att jag kunde frysa tiden lite och andas in den gamla skoldoften några dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0