The Six Merry Murderesses of the Crookem County Jail

Igår var jag på Base 23's dansshow på Maximteatern (fick verkligen flashbacks från när jag dansade där för några år sedan innan dansen fick läggas ned eftersom skolarbetet trappades upp) eftersom min kompis Emma dansar där. Det var verkligen sjukt häftigt och så jäkla bra. Bäst gillade jag numret "Cell Block Tango" från Chicagofilmen - musikaljunkie som man är. Å. Nu känner jag jättemycket för att se filmen igen! Nedan är förresten originalnumret från filmen. Hur coolt är det inte? Jag var ju förresten Renee Zellwegger's karaktär Roxie Hart på vår skiva. Märks det att jag gillar den här filmen?

(förlåt för den dåliga kvalitén på videon förresten, hittade ingen annan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0