Frulle Deluxe

Idag när jag hade vaknat, duschat och gjort mig i ordning lite gick jag ut i korridoren för att fixa lite frukost och märker till min förskräckelse att jag drabbats av stora frukostdöden igen. Ingen juice och möglig yoghurt. Buää. Så jag traskade ut i köket och kände mig lite småledsen då jag plötsligt ser att underbara Hanna i min korridor (som fyllde år igår) har bakat massa tårta och uppmuntrar oss alla att äta upp den. Kunde jag bli lyckligare eller? Så min frukost blev en knäckebrödmacka med ost, en kopp himla gott-te och en bit av den mest fantastiska tårta någonsin som jag tror involverade kladdkakebotten, smör/vitchokladkräm och pistagenötter. Gah! Jag är i himmelen. Så nu när jag ändå är på bästa humöret laddar jag upp lite fler bilder från det där badet jag önskar jag kunde ha tagit igår. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0