Lost days.

Igår kom jag hem från Uppsala och en timme efter jag klivit innanför tröskeln blev jag sjuk. Jag har några superläskiga blåsor i munnen så jag åkte ned till vårdcentralen och fick utskrivet något konstigt bedövande munskölj som gör så att det känns som om ens läppar har blivit botoxade. Hjälper typ ingenting men läkaren var i alla fall trevlig och sa, när han såg att min adress stod som Uppsala, att Uppsala ju är en himla fin stad. Ja, gud vad rätt han har i det. Nu under november månad har staden satt upp färgade lampor lite överallt och spelar klassisk musik på utvalda ställen så att natten inte ska kännas så mörk och deprimerande. Det är faktiskt helt galet fint. Jag fotade lite av det i helgen så ni ska få se bilder :). Dagen idag har spenderats i horisontellt läge tittandes på hela tio avsnitt av Glee tillsammans med min käre lillebror som också var sjuk. Det var rätt fint att umgås lite men jag får ångest över att jag inte kunnat göra alla uppsatser jag borde ha skrivit vid det här laget. Förhoppningsvis mår jag bättre imorrn och kan skriva dem alla då. Håll tummarna!

Här är lite bilder jag inte hunnit ladda upp förresten.



En fin dag satt jag och Rebecka på mitt rum och jobbade med lite skolarbete. Jag älskade reflexerna som solen som lös genom lövträden utanför skapade på väggen. Nu är liksom alla löv borta och solen likaså så det blir inga reflexer längre...



En annan dag så satt jag och Sara och kollade på massa film på min dator. Märker ni förresten hur jag uppenbarligen lyckats fota klänningar utöver mina vänner? Antar att det beror på att de hänger lite överallt i rummet.  Men jag gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0