En bra dag.

Idag återvände jag till Uppsala. Vi hade en liten föreläsning om idiomer av en isländsk dam som pratade danska med svenska ord. Det var spännande för det var liksom lite det mitt projektarbete handlade om fast om man inte lyssnade fokuserat förstod man inte alls vad hon sa. Efter det mötte jag och Sara upp Rebecka och gick på våffelbuffé på ÖG's. 25 kronor kostar det och man får äta precis hur mycket man vill - gud, jag älskar Uppsalapriser. Nu sitter jag och försöker plugga för det är tenta snart och jag har inte alls pluggat så mycket som jag borde. Inte alls. Fast det går inte så bra för jag tittar mest på tv och försöker räkna ut vart alla kanalerna finns (uppenbarligen ligger exempelvis Kanal 6 på plats 15 - mycket smart). Men det gör inget för nu ska jag snart sova bort min förkylning för imorrn kommer mina fina vänner Kelly, Ida och Anna upp för att prova på att festa i Uppsala och bo fyra personer på 16 kvadrat. Det ska bli så himla roligt för trots att det inte var länge sen alls vi sågs har de inte varit här allihopa så det ska bli supernajs. Här är förresten en bild på dem som jag tog på bussluffen i somras. Godnatt på er!



Eeh, okej så det verkar som om jag tagit ungefär en miljon bilder på de tre men liksom ingen tillsammans förutom typ denna. Så, det var kanske inte den finaste av bilder och visar kanske inte riktigt hur de ser ut eller hur glada de brukar se ut men... Ja, där har ni dem iaf!

Kommentarer
Postat av: Ida

mm, ja det var ju inte den finaste av bilder....

2010-09-14 @ 10:30:44
Postat av: Julia

Sv: Åh tack så mycket :D

2010-09-14 @ 11:58:59
URL: http://jefoto.blogg.se/
Postat av: Ems

åså klipper du bort mig. vad är det för stil? hahaha

2010-09-15 @ 15:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0