Mysmysmys

Jag kom precis hem från världens mysigaste middag hemma hos Sara tillsammans med Elin och Anna i min klass. Vi hade gjort ugnsbakad klyftpotatis med massor av rotfrukter, sallad, rödvin, champagne, tsatsiki och godis och chips i mängder. Det var verkligen hur trevligt som helst och vi bara satt och pratade om allt och inget. Nu var väl tanken egentligen att vi skulle gå ned på Kalmars som har klubb ikväll men jag känner mig verkligen inte helt kry så jag smet hem (jobbiga 100 meter att gå) och ska faktiskt gå och lägga mig för jag tänker sovasovasova så att jag inte blir sjuk. Sara hoppade också av klubbandet för lite tvseriemaratonmyskväll. Imorrn kommer mina föräldrar upp hit för att luncha med mig och förhoppningsvis är jag frisk då igen och kan gå ut och klubba på kvällen, men om så inte är fallet känner jag att jag kanske glider med dem hem till Stockholm över helgen och sover bort förkylningen. Only time can tell. Nu ska jag krypa ned i sängen och läsa lite (hej, oparty!). Godnatt!



Foto: här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0