Oj...

Oj, var det TIO dagar sedan jag uppdaterade här?! Herregud, förlåt. Det är bara det att det händer så himla mycket hela tiden/inte händer någonting så jag liksom glömmer helt bort att uppdatera. Jag ska försöka bättra mig men ni vet ju hur jag är. Eh, i vilket fall så är jag just nu i Stockholm, jag kom hit i förrgår, och kommer att åka till Chicago på onsdag. Så det är en liten Barcelonapaus. Ska jag vara ärlig så känns det både skönt och tråkigt. Jag orkar inte ta upp allting här men saker har varit lite jobbiga så att säga. Faktiskt är Ida och Kelly inte heller i Barcelona fast det beror bara på att de hälsar på Emma och Anna i Aix-en-Provence just nu. Så det är vad som händer. Jag ska ladda upp bilder men om jag känner mig själv så kommer det nog att dröja lite till. Ni får ha tålamod med mig. Jusste, Kelly har startat en Barcelonablogg förresten - pastakladd.blogg.se så om ni vill få lite updates så kika in där :) Nu ska jag titta på lite mer HIMYM och sen nog faktiskt gå och lägga mig. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0