Dålig uppdatering fast med giltig anledning?

Hej, nu är jag inne i en sån himla dålig uppdateringsfas men det är så mycket jag håller på och fixar med inför Barcelona. Försöker få tag på intyg från universitetet, fixar uthyrning av studentrummet, letar upp all studielitteratur, bokar flygbiljetter osv. osv. osv. i all oändlighet. Men jag har massor av bilder från julen (som känns märkligt avlägsen nu) att visa och annat fram tills. Tja, idag antar jag. Men om ni vill få uppdateringar kan ni alltid gå in på min tumblr för den uppdateras flertalet gånger om dagen med massor av fina/roliga/konstiga/fantastiska bilder och citat. Klicka er in nu på en gång vettja! Här!



(bildexempel från dagens skörd av tumblr-bilder. är det inte det sötaste någonsin?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0