Las Fallas

Okej, eftersom jag ska försöka börja uppdatera mer nu så ska jag berätta om en galet impulsiv grej vi gjorde igår. Lilla Kelly åker ju hem till Stockholm över helgen för att färga håret så det blir bara jag och Ida kvar här. Men så kom jag på att det ju är en jättefest kallad "Las Fallas" i Valencia i helgen. Så vi pratade lite med Nadja i klassen och kl 01 igår (när jag borde ha sovit/pluggat fonetik) bokade vi bussbiljetter dit. Resan tar bara fyra timmar! Så vi åker imorrn eftermiddag och stannar tills natten mot söndag för att bara få en boendenatt. Det kommer bli grymt! Enda problemet nu är att alla boenden är fullbokade. Och jag menar alla! Så nu drar vi i alla trådar vi kan få tag på för att försöka lösa boendet för fredag. Så om någon känner någon som skulle vara villig att husera tre snälla tjejer fredag till lördag så vore det himmelen!! Nu ska vi leta lite mer.

Btw, skrev nyss fonetiktentan. Det är en 50/50-chans att jag klarar den så det känns väldigt skönt!

Ska fota en massa nu i helgen så ska ni få se på galenskapen den här festen är. Här är lite bilder jag hittade på Google. Sååå taggad!!!







Update: VI HAR BOENDE!!! Efter lite letande på diverse spanska annonssidor och samtal så fick vi tag på ett rum hos en jättetrevlig kvinna. Yay, gud vad skönt!!! :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

OOOOOH så kul! Hoppas du får det sketasköj!

2011-03-20 @ 00:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0