The Vampire Diaries

Som jag har sagt förut och flera gånger innan dess så har jag verkligen fastnat för det där med vampyrer av diverse slag. Jag följer ju, som bekant, även några vampyrserier och en av dem är The Vampire Diaries. Jag har sett nästan alla avsnitt som sänts i USA via nätet men från den 11/2 kommer det nu bli möjligt att se den från början. Kanal 6 har nämligen, äntligen, köpt rättigheterna till att få sända serien i Sverige. Jag tycker det känns väldigt roligt och trots att många kommer att klandra den för att likna Twilight (vilket man, enligt fans, absolut inte får säga då The Vampire Diaries baseras på en bokserie som kom ut i början av 90-talet vilket då skulle göra Twilight till en kopia på dem - inte för att det spelar mig någon roll) så är det en beroendeframkallande serie (tänk: OC-ungdomarna öppnar high school i Forks och Melinda Gordon, Ghostwhisperer, flyttar in). Så ni som inte sett den än borde iaf se pilotavsnittet. Men häng inte upp er på det - det blir bättre.


Kommentarer
Postat av: Ester

AAAH! da vet jag vad jag ska kolla pa nar jag kommer hem!!! :) miss u!

2010-02-02 @ 12:59:11
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0